Yok yok üstad onlar galatasaray storeye , bjk storeye , feneriuma baysınlar parayı
Biz burda sırf altay için dil dökmüyoruz altaylı olmayın ya
Ksklı olun bucalı olun altınordulu olun izmirsporlu olun göztepeli olun
Yok böyle bişey bunun savunulması bile çok iğrenç
Ben Altay - Gs maçında altay tribününde olmaktan büyük gurur duydum ve gittiğim arkadaş gurubumda 2 de önceden ben gsliyim diyen adamda geldi
onlara hiç baskı yapmadan maça benimle geldiler altay atkısı taktılar 20 yıllık altaylı gibi tezahurat ettiler altay gol atınca benden çok yırtındılar
2. gol geldiğinde ise söyledikleri söz
"Hadi Çıkalım"
Bu adamlar İZMİRLİ ADAMIN ALTAY GOL YEDİĞİNDE YÜZÜ MOSMOR OLUYOR!
Söylediği söz ise "allah hepinizin belasını versin hadi çıkalım"
Ve hepbirlikte zaten dk89 du çıktık.
otobüste eve gidene kadar çıt yok
Başka bişey demek istemiyorum.
Allah bize ömür verdikçe Biz Altay'ımızı Destekleyeceğiz.
Adınla Büyüdük Aşkınla Yaşıyoruz