tebrikler gaLatasaray , tebrikler aLtay , tebrikler yaser , tebrikler miLan Baros
Altay - Galatasaray Maçı
40
●2.000
- 08-01-2009, 22:28:57Maçı izle öyle yorum yap.Vendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 dan sonra lig tv gitti bende.
60 a kadar kaçırdığımız pozisyonun haddi hesabı yok altay 1-2 kere geldi birinde çok güzel bir gol attılar.
Bizim 2 tane direkten top döndü benim izlediğim zamana kadar.
Birde penaltı kaçırmışız.
Cidden bu maçı kaybetseydik çok üzülürdüm.
Çok şanssızdık ilk anlarda. - 08-01-2009, 22:33:48He evet Türkiye Kupasında her zaman olduğu gibi doğru doğru he he.Vendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2009, 22:38:28Üyeliği durduruldu
- 08-01-2009, 22:53:37fener yensin gs yi galatasaray türkiye kupası,lig,uefa alsın.sonra deki biz sizi hep yeniyoz amaVendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla pek sallarmıyız
bence sallamayız
avunmaktan vazgeçin bence
- 08-01-2009, 23:46:15ya altay iyi dayandı ama büyük takım kaliteli oyuncuların farkı çıktı ortaya .. altay'ın golü süperdi ..
+rep
valla pek sallarmıyız
bence sallamayız
avunmaktan vazgeçin bence