• 08-01-2009, 22:09:26
    #10
    tebrikler gaLatasaray , tebrikler aLtay , tebrikler yaser , tebrikler miLan Baros
  • 08-01-2009, 22:27:09
    #11
    Ballısınız.

    fenere kadar gidersiniz sonra hatıralar SARDI 4 1 YANIMI
  • 08-01-2009, 22:28:57
    #12
    Vendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ballısınız.
    Maçı izle öyle yorum yap.

    60 dan sonra lig tv gitti bende.
    60 a kadar kaçırdığımız pozisyonun haddi hesabı yok altay 1-2 kere geldi birinde çok güzel bir gol attılar.
    Bizim 2 tane direkten top döndü benim izlediğim zamana kadar.
    Birde penaltı kaçırmışız.
    Cidden bu maçı kaybetseydik çok üzülürdüm.
    Çok şanssızdık ilk anlarda.
  • 08-01-2009, 22:32:04
    #13
    son anda valla. helal olsun
  • 08-01-2009, 22:33:48
    #14
    Vendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ballısınız.
    fenere kadar gidersiniz sonra hatıralar SARDI 4 1 YANIMI
    He evet Türkiye Kupasında her zaman olduğu gibi doğru doğru he he.
  • 08-01-2009, 22:38:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Vendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ballısınız.

    fenere kadar gidersiniz sonra hatıralar SARDI 4 1 YANIMI
    Aman dikkat.

    Sizin 5 1 yanınızı sarmasın o hatıralar?
  • 08-01-2009, 22:47:29
    #16
    Katil_dr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman dikkat.
    Sizin 5 1 yanınızı sarmasın o hatıralar?
    +1 +rep
  • 08-01-2009, 22:53:37
    #17
    Vendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ballısınız.
    fenere kadar gidersiniz sonra hatıralar SARDI 4 1 YANIMI
    fener yensin gs yi galatasaray türkiye kupası,lig,uefa alsın.sonra deki biz sizi hep yeniyoz ama valla pek sallarmıyız bence sallamayız avunmaktan vazgeçin bence
  • 08-01-2009, 23:46:15
    #18
    ya altay iyi dayandı ama büyük takım kaliteli oyuncuların farkı çıktı ortaya .. altay'ın golü süperdi ..