Maçı izle öyle yorum yap.
60 dan sonra lig tv gitti bende.
60 a kadar kaçırdığımız pozisyonun haddi hesabı yok altay 1-2 kere geldi birinde çok güzel bir gol attılar.
Bizim 2 tane direkten top döndü benim izlediğim zamana kadar.
Birde penaltı kaçırmışız.
Cidden bu maçı kaybetseydik çok üzülürdüm.
Çok şanssızdık ilk anlarda.