Bende fanatiğim Samiyen'deki maçlara İstanbul'da yaşamıyor bile olsam gidiyorum. Ama burda ki konu Altay bizim 1 tane ezeli 2 tanede ebedi rakibimiz var Altay'ı nerden çıkardınız. Altay güzel bir takım ama rekabet söz konusu olamaz.