Konu
Altay - Galatasaray Maçı
09-01-2009, 18:28:48
#21
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
maçı çıplak gözle izlemiş biri olarak, harika oynadık
süperdi valla maç
bağırdık sonuna kadar
süper maçtı gerçekten.