işte sizin gibi zihniyetler yüzünden anca böyle 40 yılda bir Galatasaray Fenerbahçe maclarını izmirde izlersiniz. Kentinizin takımına degil istanbul takımlarina destek cikin siz. Utanmadan birde Nerden kısmına izmir yazmısınız tebrik ediyorum. İzmirde yaşa izmirden para kazan istanbul takımını tut. peh..
Altaylilarin actigi ''Biz izmirliyiz ? ya siz ? '' pankarti dikkatinizi cekmistir umarim.
Birde bagirdik demisiniz bende kapalida macta idim neden son 5 dk haric sesiniz gelmedi ? siz dahi altay tribünün şovlarini cektiniz fotograf makinelerinizle..
herneyse Tebrikler GS. Tebrikler Kendi kentininin takımını tutan GS TARAFTARI..
senin bahsettiğin zihniyetimle sonsuza kadar övünüyorum

İzmir takımların Göztepe yi tutuyorum. Normalde de Cimbom. Gidip Altay tarafına mı gircektim bide