Harika oynayın zaten, ha birde tek kale oynadık diyorsunuz. Zaten tek kale oynamak zorundasınız

Karşınızdaki Barcelona değil Altay






Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslanım yine yendi.
Yok birde yenmesemiydi (: Birde yendi diye sevinmeleriniz yokmu, öldürüyor beni