öncelikle seni terbiyeni takınmakla uyarıyorum arkadaşım.
Altay iyi bi takım mı da biz tutmadık. Adam gibi oynasınlar, süper lig e çıksınlar. futbollarının bi amacı olsun. amacı olmayan takımı ben niye tutayım?
cimbom izmire kaç senede bir geliyo. geldiğinde de desteğimizi veriyoruz ki hiç bir düzen olmadan bağırıyoruz. siz alışmışsınız herşey planlı programlı tabi ki sesiniz iyi çıkar. ben altay lı değilim diye altay a düşman değilim. bu kadar saçma fanatiklik göstermeyin lütfen. ve insanı altay a düşman etmeyin
Biraz Altay maçlarına git, biraz klübe katkın olsun. Bak gör neler değişiyor. Tv başından izlemekle klavyede atıp tutmakla olmuyor. İzmir takımlarının başbakanı, bakanı yok ödenek almıyorlar futbolcuda. Kendi hamurlarıyla yoğuluyorlar. Bir destek çık bak neler oluyor. Aklımda bir slogan vardı. Aynen şöyle...
"Unutma sen olmadan bir eksiğiz"