bende maçtaydım

Tabiikide Altay kalearkasında ardından kapalıya geçtik.

Bu izmirliler ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum karşımızda koca bir moloz yığını vardı o kadar insan bi kez tezahurat yapamadı

Biz resmen şov yaptık Altay taraftarının sayısıda gayet iyidi

Boşverin Altay'ın taraftarı Altay'a yeter karşımızdaki o koca moloz yığınından ne taraftar olur , ne futbol izleyicisi nede iyi birer insan.

Bugün izmiri satan yarın tüm türkiyeyi satar

Tvlerden gördükleri ve hiç bir bağı olmayan istanbul takımlarını tutan zihniyetten zaten hayır gelmez varsın onlar galatasarayı tutsun milyon dolarlık transferlere karşılık Altay sevdalısı altyapıda yetişen gençlerimizi alkışlamasınlar o para babalarını alkışlasınlar.

Ama iyi oldu bakmayın karşımızda o kadar moloz var dedim ama yi para getirdi bizim kulübe bi nefes almışızıdr.

Hem malatyayıda yenmişiz ankarayıda yenersek bir üst turdayız .

Biz seni milyondolarları ve hain hemşehrilerini yenesin diye sevmedikki ALTAY'ım