bende maçtaydım
Tabiikide
Altay kalearkasında ardından kapalıya geçtik.
Bu izmirliler ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum karşımızda koca bir moloz yığını vardı o kadar insan bi kez tezahurat yapamadı
Biz resmen şov yaptık Altay taraftarının sayısıda gayet iyidi
Boşverin Altay'ın taraftarı Altay'a yeter karşımızdaki o koca moloz yığınından ne taraftar olur , ne futbol izleyicisi nede iyi birer insan.
Bugün izmiri satan yarın tüm türkiyeyi satar
Tvlerden gördükleri ve hiç bir bağı olmayan istanbul takımlarını tutan zihniyetten zaten hayır gelmez varsın onlar galatasarayı tutsun milyon dolarlık transferlere karşılık Altay sevdalısı altyapıda yetişen gençlerimizi alkışlamasınlar o para babalarını alkışlasınlar.
Ama iyi oldu bakmayın karşımızda o kadar moloz var dedim ama yi para getirdi bizim kulübe bi nefes almışızıdr.
Hem malatyayıda yenmişiz ankarayıda yenersek bir üst turdayız .
Biz seni milyondolarları ve hain hemşehrilerini yenesin diye sevmedikki ALTAY'ım