Bu saatden sonra Altay düşmanı olsan ne yazar o tribünde Altay'ın büyük mücadelesinden mağlup çıkması sırasında siz gsli baroşun golüne doya doya sevinirken
söylesene ha düşman olmuşsun ha bunu yapmışsın ne farkı var
kim demişki altayın bir amacı yok altay süper ligde en çok oynayan 4. takımdır ankaragücü ile birlikte.
reading - manchester utd. maçında neden reading tribününde readingliler azınlıkta değilde bir köşede manchster liler var ?
Neden reading gibi bir takım her yaptığı maçtan 3-5 yiyor zar zor çıkıyor tutunamıyor düşüyor
veya aynı örnek sunderland neden ?
Çünkü o şehirde yaşayanlar kendi şehirlerindeki takımı tutuyorlar ve o şehri maddi ve manevi açıdan futbol zengini olmasını istiyorlar
Altay yeniliyor readingde sunderlandde sürekli yenilir
sunderland sıradan bir takım ne bir avrupa amacı var nede şampiyonluk
Onun taraftarları bunun içinmi onları destekliyorlar sanıyorsun
Hayır o şehrin insanları oldukları ve o şehrin havasını birlikte soludukları için
Sizin tek dediğiniz şey amaç yok avrupa yok şampiyonluk yok sürekli yenilen takımı ben ne yapayım mantığı
Onun için sizden taraftar olmaz diyorum bunu boşuna demiyorum ciddi anlamda kırmak adına demiyorum bunu sizden ne köy olur ne kasaba
3 büyükleri tutmaya devam izmrililer hiç bir zaman reading maçında manchester utd gibi bir deve karşı mütevazı ama gururlu takımını destekleyen bir taraftar olamayacak yenilsenizde üzülmeyecek her yenilginin sizi daha çok o takıma bağlandığınızı iliklerinize kadar hissedemeyceksiniz.
Biz izmirliyiz
Ya siz ?