• 11-05-2008, 12:34:24
    #28
    Fatih Terime bu zamana kadar hep destek olmuştum. Ancak Rüştü yü alıp Aykutu almaması, Tümeri alıp Hakan Şükür ü almaması, Volkan Yamanın takımda olmaması Emre Güngörün o performansının ardından kartkolik Emre Aşığın takımda olması gerçekten akla hizmet değil. Umarım facia olmaz
  • 11-05-2008, 12:50:29
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Benim kadrom bu şekilde olurdu

    Nihat K.
    Tuncay Ş. - Arda T. - Emre B. - Hamit A.
    Mehmet A.
    İ.Üzülmez - Servet - İbrahim T. - Gökhan G.
    Volkan
  • 11-05-2008, 14:20:06
    #30
    Üyeliği durduruldu
    üzülmezmi hönk :S
  • 11-05-2008, 14:39:10
    #31
    umutcandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kadrom bu şekilde olurdu
    Ümit K.
    ArdaT. - Ayhan A. - Emre B. - Barış Ö.
    M.Topal.
    H.Balta - Emre - Servet. - Sabri.
    Aykut
    Galatasaraydan nerdeyse 1 milli takım çıkıyo ((:
    istersen gs nin 11 i çıksın
    milli takımdan bahsediyoruz gs ideal kadrosundan değil
  • 11-05-2008, 14:47:42
    #32
    bana göre forvet seçimi yanlış
  • 11-05-2008, 14:54:17
    #33
    Heralde B takımın Aykut'a ihtiyacı var ondan A takıma almıyorlar
  • 11-05-2008, 14:55:43
    #34
    umutcandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorum sadece GS dan 11 çıkacağını belirttim.Diğer takımların hangisinde var bu kadar Türk oyuncu ? bu topic bari tartışmaya gitmesin bari yorum yapmıyorum daha anladın sen
  • 11-05-2008, 14:56:29
    #35
    Ben begenmedim acikcasi kadroyu eksikler var. Hakan bir abi olarak hemde hala formda iken alinmaliydi takima. Ayrica Aykut da Rüstü'nün yerine alinmaliydi. Neyse Fatih Terim'in vardir bir bildigi biz iyi olsaydik bizi alirlardir Milli Takim menejerligine
  • 11-05-2008, 14:59:38
    #36
    Güzel kadro çıkarmış Fatih Terim.

    Başarılı olacağımızı düşünüyorum