Benim kadrom bu şekilde olurdu
Ümit K.
ArdaT. - Ayhan A. - Emre B. - Barış Ö.
M.Topal.
H.Balta - Emre - Servet. - Sabri.
Aykut
Galatasaraydan nerdeyse 1 milli takım çıkıyo ((:
istersen gs nin 11 i çıksın
milli takımdan bahsediyoruz gs ideal kadrosundan değil