• 11-05-2008, 01:00:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    KALECİ: Volkan Demirel (Fenerbahçe), Rüştü Reçber (Beşiktaş), Tolga Zengin (Trabzonspor) :S

    SAVUNMA: Gökhan Gönül (Fenerbahçe), Sabri Sarıoğlu (Galatasaray), Gökhan Zan (Beşiktaş), İbrahim Kaş (Beşiktaş), Servet Çetin (Galatasaray), Emre Aşık (Ankaraspor), Hakan Balta (Galatasaray)

    ORTASAHA: Uğur Boral (Fenerbahçe), Mehmet Aurelio, Mehmet Topal (Galatasaray), Emre Belözoğlu (Newcastle United), Tümer Metin (Larissa), Yıldıray Baştürk (Stuttgart), Hamit Altıntop (Bayern Münich), Ayhan Akman (Galatasaray), Arda Turan (Galatasaray), Tuncay Şanlı (Middlesbrough), Kazım Kazım (Fenerbahçe),>:S Gökdeniz Karadeniz (Rubin Kazan)

    FORVET: Nihat Kahveci (Villarreal), Halil Altıntop (Schalke), Semih Şentürk (Fenerbahçe), Mevlüt Erdinç (Sochaux)


    http://www.sporx.com/futbol/euro2008/110227/
  • 11-05-2008, 01:03:42
    #2
    benim takımım şu olurdu heralde
    kalede aykut
    savunmada gökhan gönül servet çetin emre güngör hakan balta
    orta saha gökdeniz arda mehmet topal hamit
    forvette nihat tuncay
  • 11-05-2008, 01:06:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yuh be
    ümit karanı & aykut ve emre yi almamış
  • 11-05-2008, 01:07:35
    #4
    Alıntı
    Rüştü Reçber (Fenerbahçe)
    yeni sezonda mı
  • 11-05-2008, 01:08:45
    #5
    Aykut'tan cacık olmaz.
    Ayhan yüzyılın kazması nasıl almış onu?
    Diğerleri iyi.

    Mevlüt'e acayip sevindim.
  • 11-05-2008, 01:23:46
    #6
    ümit karan ne haginin ne fatih terimin gözüne girebiliyo. var birşey onların arasında ama hayırlısı. aykuttan cacık olmaz demiş bir arkadaş rüştüden ayran bile olmazken ben aykutu tercih ederim. volkan iyi bir sezon geçirmemiş. ligin en az gol yiyen takımı gs. mümkün olduğunca onun savunması ve kalesi ile oynardım. hem iletişim sorunu olmuyo hem kalite belli.
  • 11-05-2008, 01:24:53
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    asasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KALECİ: Volkan Demirel (Fenerbahçe), Rüştü Reçber (Fenerbahçe), Tolga Zengin (Trabzonspor)

    rüştü feneremi transfer oldu tekrar
  • 11-05-2008, 01:26:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mevlüt Erdinç (Sochaux)

    buda kim
  • 11-05-2008, 01:28:36
    #9
    Killa_Hakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevlüt Erdinç (Sochaux)
    buda kim
    jigolo