• 11-05-2008, 01:56:16
    #19
    Nihat'la Ümit Forvet oynarsa güzel olurdu.
  • 11-05-2008, 02:07:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar inş kesin kadro degıldır bu kadronun eksıklerı cok hocanın tajtık anlayısıda onemlı ama bence kadroda eksıkler var
  • 11-05-2008, 02:09:31
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kesin kadrodur arkadaşlar kaynak

    http://www.sporx.com/futbol/euro2008/110227/
  • 11-05-2008, 02:15:05
    #22
    Sivasspor'dan hiçbir oyuncunun olmaması enteresan.Kaleci seçimlerinde Rüştü yerine Aykut olabilirdi.Sol bek olarak Hakan Balta'nın alternatifinin olmaması ilginç.Bakalım sonumuz hayır ola..
  • 11-05-2008, 02:32:39
    #23
    Üyeliği durduruldu
    sol bek sakatlansa allah gostermesın sabrımı oynayacak yıne sol bekte kadro secımı yanlıs
  • 11-05-2008, 10:59:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    bence forvet etkisiz kalmış...Semih kim yav iyiki gol kralı oldu bütün goller bedava neyse keşke hakan şükür ü alsaydı son milli takım serüveni olurdu
  • 11-05-2008, 11:18:42
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ümit Karan'ı almamış.Yok böyle bir rezillik.
  • 11-05-2008, 11:42:11
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Forvette bi eksiklik var gibi geldi bana..
  • 11-05-2008, 12:29:28
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar ilk maçta yenilip ülkeye dönüyoruz galiba