Sivasspor'dan hiçbir oyuncunun olmaması enteresan.Kaleci seçimlerinde Rüştü yerine Aykut olabilirdi.Sol bek olarak Hakan Balta'nın alternatifinin olmaması ilginç.Bakalım sonumuz hayır ola..