• 11-05-2008, 01:29:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ümit karan emre güngör mehmet topuz gokhan unal bunlardan en az ıkısını almalıydı
  • 11-05-2008, 01:33:49
    #11
    Mehmet Topuz'u da şimdi farkettim. İlginç.
  • 11-05-2008, 01:35:05
    #12
    Bu kadro bu savunma ve forvetle hic bir is yapmaz
  • 11-05-2008, 01:36:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Güzel Kadro.
  • 11-05-2008, 01:36:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Topuz sakat mı ?
  • 11-05-2008, 01:44:19
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bu fatih terim insan değil ya!
  • 11-05-2008, 01:51:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ya fatih terım turkıyenın en iyi teknık adamı da bence kadro secımı yanlıs forvet cok etkısız kalmıs bır tane yırtıcı yıpratıcı adam lazım hava hakımıyetı olan hakan sukuru gectım umıt karanı al
  • 11-05-2008, 01:53:40
    #17
    Gruplardan çıkma şansımız çok az bence... İnşallah Hocanın bir bildiği vardır diyecem ama kadro ortada elemelerdeki futbol ortada çok zorişimiz çok...
  • 11-05-2008, 01:55:56
    #18
    kesin kadro değil daha bu di mi ?