Ben begenmedim acikcasi kadroyu eksikler var. Hakan bir abi olarak hemde hala formda iken alinmaliydi takima. Ayrica Aykut da Rüstü'nün yerine alinmaliydi. Neyse Fatih Terim'in vardir bir bildigi biz iyi olsaydik bizi alirlardir Milli Takim menejerligine