Fatih Terime bu zamana kadar hep destek olmuştum. Ancak Rüştü yü alıp Aykutu almaması, Tümeri alıp Hakan Şükür ü almaması, Volkan Yamanın takımda olmaması Emre Güngörün o performansının ardından kartkolik Emre Aşığın takımda olması gerçekten akla hizmet değil. Umarım facia olmaz