Ve başkan Adnan Polat!
16
●920
- 23-03-2008, 10:11:46bencede, Abdurrahim Albayrak gibi GS'li birini görmedim, adam benden fanatikSNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şey değişecektir zaman göstericek
Hayırlı olsun Galatasarayımıza.
- 23-03-2008, 11:22:31Üyeliği durdurulduBir fenerbahçeli olarak Özhan CANAYDIN'ın ayrılmasına üzüldüm. Belki iyi bir başkanlık yapmadı ama efendiliğiyle , saygısıyla , duruşuyla TÜRK futboluna çok şey kattığını düşünüyorum. Adnan Polat bence Galatasaray'a layık bir başkan değil. Zamanında taraftarına sen satılmışsın dedi , Trömsö maçı öncesi yenilirsek TÜRKİYE'yi terkederiz demişti , Fener Carlos'u alsın formasını ilk ben alırım demişti. Bence Galatasaray'ın menfaatinden çok kendi menfaatini düşünen birisi. Bu sadece benim şahsi görüşüm. Özhan Canaydın'ın tırnağı olamaz benim gözümde
- 23-03-2008, 18:59:18helal olsun çok güzel yazmışsın.Tejix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2008, 13:09:53Siyasettede aynı heryerde aynı benim anlamadığım olay zaten Adnan Polat yönetimde en baba pozisyondaydı madem okadar iyisini biliyordu neden yönetimdeyken dur demedi . Canaydın efendi bir insandı ve saygıyı sonuna kadar hakediyordu ama Adnan Polat'ın çenesi biraz düşük umarım Türk futbolu için hayırlısı olur
Çok şey değişecektir zaman göstericek
Hayırlı olsun Galatasarayımıza.