• 23-03-2008, 08:41:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Abdurrahim Albayrak'ı almadıya bence en büyük hatayı yaptı. Arkadaşın dediği gibi canaydın yönetiminden bir farkı olacağını zannetmiyorum.
  • 23-03-2008, 10:11:46
    #11
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abdurrahim Albayrak'ı almadıya bence en büyük hatayı yaptı.
    bencede, Abdurrahim Albayrak gibi GS'li birini görmedim, adam benden fanatik Çok şey değişecektir zaman göstericek Hayırlı olsun Galatasarayımıza.
  • 23-03-2008, 10:20:45
    #12
    Beklentilerimiz Boşa çıkarmaz umarım.Hayırlısı olsun
  • 23-03-2008, 11:22:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bir fenerbahçeli olarak Özhan CANAYDIN'ın ayrılmasına üzüldüm. Belki iyi bir başkanlık yapmadı ama efendiliğiyle , saygısıyla , duruşuyla TÜRK futboluna çok şey kattığını düşünüyorum. Adnan Polat bence Galatasaray'a layık bir başkan değil. Zamanında taraftarına sen satılmışsın dedi , Trömsö maçı öncesi yenilirsek TÜRKİYE'yi terkederiz demişti , Fener Carlos'u alsın formasını ilk ben alırım demişti. Bence Galatasaray'ın menfaatinden çok kendi menfaatini düşünen birisi. Bu sadece benim şahsi görüşüm. Özhan Canaydın'ın tırnağı olamaz benim gözümde
  • 23-03-2008, 18:59:18
    #14
    Tejix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir fenerbahçeli olarak Özhan CANAYDIN'ın ayrılmasına üzüldüm. Belki iyi bir başkanlık yapmadı ama efendiliğiyle , saygısıyla , duruşuyla TÜRK futboluna çok şey kattığını düşünüyorum. Adnan Polat bence Galatasaray'a layık bir başkan değil. Zamanında taraftarına sen satılmışsın dedi , Trömsö maçı öncesi yenilirsek TÜRKİYE'yi terkederiz demişti , Fener Carlos'u alsın formasını ilk ben alırım demişti. Bence Galatasaray'ın menfaatinden çok kendi menfaatini düşünen birisi. Bu sadece benim şahsi görüşüm. Özhan Canaydın'ın tırnağı olamaz benim gözümde
    helal olsun çok güzel yazmışsın.
  • 23-03-2008, 20:52:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yeni başkanımız hayırlı ugurlu olsun
  • 23-03-2008, 21:29:36
    #16
    canaydın kulubun borcunu 200 milyon $ daha arttırdı adnan polat ta umarım o yoldan gitmez
  • 24-03-2008, 13:09:53
    #17
    Siyasettede aynı heryerde aynı benim anlamadığım olay zaten Adnan Polat yönetimde en baba pozisyondaydı madem okadar iyisini biliyordu neden yönetimdeyken dur demedi . Canaydın efendi bir insandı ve saygıyı sonuna kadar hakediyordu ama Adnan Polat'ın çenesi biraz düşük umarım Türk futbolu için hayırlısı olur