• 22-03-2008, 21:40:15
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Galatasaray Kulübü’nde bugün yapılan Seçimli Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda 33. başkanlığa Adnan Polat seçildi. Başkanlığı kesinleşen Adnan Polat yeni dönemde G.Saray’da başkanlık görevini üstlenecek… Adnan Polat 2148, Nazım Durak kongrede 230 oy aldı… Kongrede kullanılan oy sayısı ise 2653 olarak tespit edilirken, bu oyların 2437’si geçerli sayıldı.
  • 22-03-2008, 22:02:17
    #2
    görücez bakalım adnan beyin icraatlarını.umarım iyi bir dönem geçiririz
  • 22-03-2008, 22:05:12
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun.Adnan polata güveniyoruz
  • 22-03-2008, 22:09:36
    #4
    hayırlı olsun adnan baba
  • 22-03-2008, 22:12:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    össan beyden kurtulduk sonunda kurtulmamız kolay olmadı ama kurtulduk sonunda.adam babasının malı zannediyordu koskoca Galatasarayı.Adnan Polat ile kaldığımız yerden devam edeceğiz inşallah.millet prens, prenses bişeyler gevelemeye başladı.Kral yeniden gelince bakalım esamesi okunacakmı prenslerin prenseslerin
  • 22-03-2008, 22:13:18
    #6
    Misafir
    umarım daha kötü duruma getirmez takımı.
  • 23-03-2008, 00:59:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Canaydın ile arasında pek fark yok.Sonuçta canaydın kendi köşesine geçmiş Polata bırakmıştı işleri.Değişen bir yönetim yok .Tek fark Adnan Polat rütbesini yükseltti.Koskoca Galatasaray Camiası iki başkan adayı ile seçime giriyorsa bu Galatasaray camiasının ayıbıdır.
  • 23-03-2008, 01:04:11
    #8
    Galatasarayımız'a hayırlı uğurlu olsun.. Birilerine tek büyüğü hatırlatmanın vakti gelmişti.. Yarın da Canaydın'sız ilk maçımızda tribündeyim.. Ama Abdürrahim Albayrak'a ayp oldu sanki..
  • 23-03-2008, 06:38:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yürü be adnan kim tutar seni