Galatasarayımız'a hayırlı uğurlu olsun.. Birilerine tek büyüğü hatırlatmanın vakti gelmişti.. Yarın da Canaydın'sız ilk maçımızda tribündeyim.. Ama Abdürrahim Albayrak'a ayp oldu sanki..