Konu
Ve başkan Adnan Polat!
23-03-2008, 01:04:11
#8
GialloRosso
Galatasarayımız'a hayırlı uğurlu olsun.. Birilerine tek büyüğü hatırlatmanın vakti gelmişti.. Yarın da Canaydın'sız ilk maçımızda tribündeyim..
Ama Abdürrahim Albayrak'a ayp oldu sanki..