Canaydın ile arasında pek fark yok.Sonuçta canaydın kendi köşesine geçmiş Polata bırakmıştı işleri.Değişen bir yönetim yok .Tek fark Adnan Polat rütbesini yükseltti.Koskoca Galatasaray Camiası iki başkan adayı ile seçime giriyorsa bu Galatasaray camiasının ayıbıdır.