Konu
Ve başkan Adnan Polat!
23-03-2008, 10:11:46
#11
eviL
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abdurrahim Albayrak'ı almadıya bence en büyük hatayı yaptı.
bencede, Abdurrahim Albayrak gibi GS'li birini görmedim, adam benden fanatik
Çok şey değişecektir zaman göstericek
Hayırlı olsun Galatasarayımıza.