SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abdurrahim Albayrak'ı almadıya bence en büyük hatayı yaptı.
bencede, Abdurrahim Albayrak gibi GS'li birini görmedim, adam benden fanatik Çok şey değişecektir zaman göstericek Hayırlı olsun Galatasarayımıza.