Bir fenerbahçeli olarak Özhan CANAYDIN'ın ayrılmasına üzüldüm. Belki iyi bir başkanlık yapmadı ama efendiliğiyle , saygısıyla , duruşuyla TÜRK futboluna çok şey kattığını düşünüyorum. Adnan Polat bence Galatasaray'a layık bir başkan değil. Zamanında taraftarına sen satılmışsın dedi , Trömsö maçı öncesi yenilirsek TÜRKİYE'yi terkederiz demişti , Fener Carlos'u alsın formasını ilk ben alırım demişti. Bence Galatasaray'ın menfaatinden çok kendi menfaatini düşünen birisi. Bu sadece benim şahsi görüşüm. Özhan Canaydın'ın tırnağı olamaz benim gözümde