Tejix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir fenerbahçeli olarak Özhan CANAYDIN'ın ayrılmasına üzüldüm. Belki iyi bir başkanlık yapmadı ama efendiliğiyle , saygısıyla , duruşuyla TÜRK futboluna çok şey kattığını düşünüyorum. Adnan Polat bence Galatasaray'a layık bir başkan değil. Zamanında taraftarına sen satılmışsın dedi , Trömsö maçı öncesi yenilirsek TÜRKİYE'yi terkederiz demişti , Fener Carlos'u alsın formasını ilk ben alırım demişti. Bence Galatasaray'ın menfaatinden çok kendi menfaatini düşünen birisi. Bu sadece benim şahsi görüşüm. Özhan Canaydın'ın tırnağı olamaz benim gözümde
helal olsun çok güzel yazmışsın.