Siyasettede aynı heryerde aynı benim anlamadığım olay zaten Adnan Polat yönetimde en baba pozisyondaydı madem okadar iyisini biliyordu neden yönetimdeyken dur demedi . Canaydın efendi bir insandı ve saygıyı sonuna kadar hakediyordu ama Adnan Polat'ın çenesi biraz düşük umarım Türk futbolu için hayırlısı olur