Konu
Ve başkan Adnan Polat!
23-03-2008, 08:41:05
#10
SNaRe
Üyeliği durduruldu
Abdurrahim Albayrak'ı almadıya bence en büyük hatayı yaptı. Arkadaşın dediği gibi canaydın yönetiminden bir farkı olacağını zannetmiyorum.