8. olan takımı önce TAKIM, sonra şampiyon yaptı. Sonraki sezon ŞL'de çeyrek final oynattı, ligde şampiyon yaptı. Önceki başarılarını, katkılarını söylemiyorum bile. Şimdi bu adamı 4-5 haftalık performansa göre mi yargılayacağız ? Ayıptır...
Bu sezon ŞL'de sıfır çekelim, ligde başarısız olalım yine de Fatih TERİM derim. İyi günlerin taraftarı değiliz!
Terim'in bir başarısı varsa o da ilk sezon aldığı şampiyonluk idi..
Geçen sene onlarca hafta geçmiş üst üste 2 maç galip gelemeden şampiyon olmuş .. Diğerleri çok kötü diye Gs başarılı gözükmüş üstelik kaç milyon dolarlık transferlerle zar zor..
Ya bırakın bunu başarı diye kimseye yutturamazsınız..
ŞL ye gelecek olursak braga ve cluju geçmiş ama nasıl geçmiş '' Burak'ın hayatında bir daha atamayacağı inanılmaz gollerle '' ...
Günü birlik maçlar ile götürmüş takımı sürekli. Yani bir sistem takımı oluşturamamış. O gün oyuncular maça asılırlarsa, güçleri de yeter şansları da yaver giderse maç kazanmış Gs..
Bir takımda sistemsizliğin taş gibi takım olamamanın en büyük göstergesi inanılmaz sonuçların alınmasıdır.
Yani real madridi yenersiniz ancak Eskişehir e karşı kaleyi bulan bir şutunuz dahi olmaz.. Anadolu külüplerini eze eze yenemez hatta çoğunun oyuncağı olursunuz.
Oysa barcelona-manu- real madrid- porto- shaktar gibi Şampiyonlar ligi abonesi olan takımlarda bir sistem vardır bu yüzden belli bir standardın altına düşmezler..
Neden çünkü takımda sistem ve düzen yoktur. Futbolcular o gün maça asılır kazanır diğer maçları sallamaz ve kazanamaz..
İşte bu sistemsizlik , olayın tamamen futbolcuların keyfinde bitmesi neticesinde anadolu k ülüplerinin oyuncağı olursun Avrupada'da işler ters gidince böyle 6 yersin..
terim çıkıp oynamıyor maçları adama yüklenmeyin bu kadar arkadaş. ruhsuz topçu çok gs de gerçekten bunuda sadece terim çözer başka türk td çözemez
Bunun sorumlusu Futbolcudur diyemezsin. Neden ?
Çünkü AT SAHİBİNE GÖRE KİŞNER!
3 Temmuz 2011'e kadar Gs Fnerbahçeye gıpta ile bakıyordu. Terim geldi takımı yoluna soktu. Tabı Unal Aysal'ın da etkısı buyuk. Suan Terım kalmalı mı gıtmelı mı dıye muhasebe yapan taraftar yediği kaba tükürüyor demektir. Bence sahip çıkılması gerekir. Yerine gelecek adam yine gs yi eski yıllara götürür.
Terim gitti yerine gelen Lucescu geldi ve o dandik kadro ile Çeyrek final oynattı. O kadrodaki yabancıların hepsini satsan bir rieranın parası etmezdi.
Yani yerine getireceğin adamı iyi seçersen daha da iyi olabilirsin.
Ezeli rakibimiz Fenerbahçenin taraftarıyla hep dalga geçeriz ama kusura bakmayında onlar ne başkanını bıraktı ne t.direktörünü..Daha 3 maç berabere kalındı 1 yenilgi aldı diye gönderiyorsanız terimi bişey demem ben.Bu sezonun tamamında kalmalı.Tamam belki kadrolarda hata yapmış olabilir,otutturamamış olabilir kadroyu.Formsuz selçuk ve burak(ki burakı ben hiç beğenmem ama adam atıyor,pozisyona giriyor.(du) )Bizim Türkleri fazla havalandırırsan böyle formsuz olur.Herneyse.Adam gibi kadro ile tekrar istikrar sağlanır düşüncesindeyim..
Biz üç maçtan değil üç sezona varan bir durumdan söz ediyoruz.
Bir büyük takım bir kadro gücü farkı olmasına rağmen hala anadolu külüplerinin şamar oğlanı olmaktan kurtulamamışsa ve bu 3.sezonda hala böyle devam ediyorsa ne yapacaz?
Bursayı yenmek eskişehire gol atmak 1461 trabzon gibi dandik külüplere her sene kupadan elenmemek ligde 2-3 maç üst üste galip gelebilmek için daha 30 sene mi bekleyeceğiz.