• 19-09-2013, 20:02:49
    #10
    Kesinlikle kalmalı. Sürekli Lucescu örneğini vermeyin bence. Macera aramaya gerek yok 3 4 maç sonra bu takım yine düzene oturur merak etmeyin. Oyuncuların Terim'e olan saygısı çok fazla hiçkimse başına buyruk hareket edemiyor, disiplin üst düzey. Her oyuncu zaman zaman düşüş yaşayabilir. Takımın kötü olmasının sebebi bana göre şuan Selçuk ve Burak'ın formsuzluğu birde sağ kanat sorunu. Bu söylediğim iki oyuncu yine form tutsun herşey normale döner.
    Bir de bana göre defansın göbeğinde Semihle Gökhan oynamalı. Chedjou yu pek beğenmiyorum Gökhan daha iyi bana göre. Hem böylece Bruma'yı da kullanabiliriz kadroda.

    Muslera
    Eboue-Gökhan-Semih-Hakan
    Melo-Selçuk
    Burak-Sneijder-Bruma
    Drogba

    Bu kadroyla 2 3 maç yapılsın bence düzene girer herşey.
  • 19-09-2013, 20:57:24
    #11
    Ben sizi anlamıyorum arkadaş 2 dakikada nasıl takımınızı satıyorsunuz da elaleme prim veriyorsunuz, Fatih Terim'den daha fazla bu takıma başarı getiren insan var mı ? 2 maç kötü gitti ne oldu ? Skor taraftarımısınız ? Fatih Terim'i bile bile ya milli takım ya Galatasaray durumuna düşürdüler, sizler sahip çıkacağınıza daha çok bu tezgahın içine giriyorsunuz, hiç mi görmez gözleriniz.
  • 19-09-2013, 21:42:58
    #12
    Ezeli rakibimiz Fenerbahçenin taraftarıyla hep dalga geçeriz ama kusura bakmayında onlar ne başkanını bıraktı ne t.direktörünü..Daha 3 maç berabere kalındı 1 yenilgi aldı diye gönderiyorsanız terimi bişey demem ben.Bu sezonun tamamında kalmalı.Tamam belki kadrolarda hata yapmış olabilir,otutturamamış olabilir kadroyu.Formsuz selçuk ve burak(ki burakı ben hiç beğenmem ama adam atıyor,pozisyona giriyor.(du) )Bizim Türkleri fazla havalandırırsan böyle formsuz olur.Herneyse.Adam gibi kadro ile tekrar istikrar sağlanır düşüncesindeyim..
  • 19-09-2013, 21:51:19
    #13
    3 Temmuz 2011'e kadar Gs Fnerbahçeye gıpta ile bakıyordu. Terim geldi takımı yoluna soktu. Tabı Unal Aysal'ın da etkısı buyuk. Suan Terım kalmalı mı gıtmelı mı dıye muhasebe yapan taraftar yediği kaba tükürüyor demektir. Bence sahip çıkılması gerekir. Yerine gelecek adam yine gs yi eski yıllara götürür.
  • 19-09-2013, 22:33:28
    #14
    8. olan takımı önce TAKIM, sonra şampiyon yaptı. Sonraki sezon ŞL'de çeyrek final oynattı, ligde şampiyon yaptı. Önceki başarılarını, katkılarını söylemiyorum bile. Şimdi bu adamı 4-5 haftalık performansa göre mi yargılayacağız ? Ayıptır...

    Bu sezon ŞL'de sıfır çekelim, ligde başarısız olalım yine de Fatih TERİM derim. İyi günlerin taraftarı değiliz!
  • 19-09-2013, 23:35:38
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    terim çıkıp oynamıyor maçları adama yüklenmeyin bu kadar arkadaş. ruhsuz topçu çok gs de gerçekten bunuda sadece terim çözer başka türk td çözemez
  • 19-09-2013, 23:57:04
    #16
    Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8. olan takımı önce TAKIM, sonra şampiyon yaptı. Sonraki sezon ŞL'de çeyrek final oynattı, ligde şampiyon yaptı. Önceki başarılarını, katkılarını söylemiyorum bile. Şimdi bu adamı 4-5 haftalık performansa göre mi yargılayacağız ? Ayıptır...

    Bu sezon ŞL'de sıfır çekelim, ligde başarısız olalım yine de Fatih TERİM derim. İyi günlerin taraftarı değiliz!
    Terim'in bir başarısı varsa o da ilk sezon aldığı şampiyonluk idi..

    Geçen sene onlarca hafta geçmiş üst üste 2 maç galip gelemeden şampiyon olmuş .. Diğerleri çok kötü diye Gs başarılı gözükmüş üstelik kaç milyon dolarlık transferlerle zar zor..

    Ya bırakın bunu başarı diye kimseye yutturamazsınız..

    ŞL ye gelecek olursak braga ve cluju geçmiş ama nasıl geçmiş '' Burak'ın hayatında bir daha atamayacağı inanılmaz gollerle '' ...

    Günü birlik maçlar ile götürmüş takımı sürekli. Yani bir sistem takımı oluşturamamış. O gün oyuncular maça asılırlarsa, güçleri de yeter şansları da yaver giderse maç kazanmış Gs..

    Bir takımda sistemsizliğin taş gibi takım olamamanın en büyük göstergesi inanılmaz sonuçların alınmasıdır.

    Yani real madridi yenersiniz ancak Eskişehir e karşı kaleyi bulan bir şutunuz dahi olmaz.. Anadolu külüplerini eze eze yenemez hatta çoğunun oyuncağı olursunuz.

    Oysa barcelona-manu- real madrid- porto- shaktar gibi Şampiyonlar ligi abonesi olan takımlarda bir sistem vardır bu yüzden belli bir standardın altına düşmezler..

    Neden çünkü takımda sistem ve düzen yoktur. Futbolcular o gün maça asılır kazanır diğer maçları sallamaz ve kazanamaz..

    İşte bu sistemsizlik , olayın tamamen futbolcuların keyfinde bitmesi neticesinde anadolu k ülüplerinin oyuncağı olursun Avrupada'da işler ters gidince böyle 6 yersin..


    Ciklet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    terim çıkıp oynamıyor maçları adama yüklenmeyin bu kadar arkadaş. ruhsuz topçu çok gs de gerçekten bunuda sadece terim çözer başka türk td çözemez
    Bunun sorumlusu Futbolcudur diyemezsin. Neden ?

    Çünkü AT SAHİBİNE GÖRE KİŞNER!


    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Temmuz 2011'e kadar Gs Fnerbahçeye gıpta ile bakıyordu. Terim geldi takımı yoluna soktu. Tabı Unal Aysal'ın da etkısı buyuk. Suan Terım kalmalı mı gıtmelı mı dıye muhasebe yapan taraftar yediği kaba tükürüyor demektir. Bence sahip çıkılması gerekir. Yerine gelecek adam yine gs yi eski yıllara götürür.
    Terim gitti yerine gelen Lucescu geldi ve o dandik kadro ile Çeyrek final oynattı. O kadrodaki yabancıların hepsini satsan bir rieranın parası etmezdi.

    Yani yerine getireceğin adamı iyi seçersen daha da iyi olabilirsin.

    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ezeli rakibimiz Fenerbahçenin taraftarıyla hep dalga geçeriz ama kusura bakmayında onlar ne başkanını bıraktı ne t.direktörünü..Daha 3 maç berabere kalındı 1 yenilgi aldı diye gönderiyorsanız terimi bişey demem ben.Bu sezonun tamamında kalmalı.Tamam belki kadrolarda hata yapmış olabilir,otutturamamış olabilir kadroyu.Formsuz selçuk ve burak(ki burakı ben hiç beğenmem ama adam atıyor,pozisyona giriyor.(du) )Bizim Türkleri fazla havalandırırsan böyle formsuz olur.Herneyse.Adam gibi kadro ile tekrar istikrar sağlanır düşüncesindeyim..

    Biz üç maçtan değil üç sezona varan bir durumdan söz ediyoruz.

    Bir büyük takım bir kadro gücü farkı olmasına rağmen hala anadolu külüplerinin şamar oğlanı olmaktan kurtulamamışsa ve bu 3.sezonda hala böyle devam ediyorsa ne yapacaz? Bursayı yenmek eskişehire gol atmak 1461 trabzon gibi dandik külüplere her sene kupadan elenmemek ligde 2-3 maç üst üste galip gelebilmek için daha 30 sene mi bekleyeceğiz.
  • 20-09-2013, 09:48:38
    #17
    fatihatasoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terim'in bir başarısı varsa o da ilk sezon aldığı şampiyonluk idi..

    Geçen sene onlarca hafta geçmiş üst üste 2 maç galip gelemeden şampiyon olmuş .. Diğerleri çok kötü diye Gs başarılı gözükmüş üstelik kaç milyon dolarlık transferlerle zar zor..

    Ya bırakın bunu başarı diye kimseye yutturamazsınız..

    ŞL ye gelecek olursak braga ve cluju geçmiş ama nasıl geçmiş '' Burak'ın hayatında bir daha atamayacağı inanılmaz gollerle '' ...

    Günü birlik maçlar ile götürmüş takımı sürekli. Yani bir sistem takımı oluşturamamış. O gün oyuncular maça asılırlarsa, güçleri de yeter şansları da yaver giderse maç kazanmış Gs..

    Bir takımda sistemsizliğin taş gibi takım olamamanın en büyük göstergesi inanılmaz sonuçların alınmasıdır.

    Yani real madridi yenersiniz ancak Eskişehir e karşı kaleyi bulan bir şutunuz dahi olmaz.. Anadolu külüplerini eze eze yenemez hatta çoğunun oyuncağı olursunuz.

    Oysa barcelona-manu- real madrid- porto- shaktar gibi Şampiyonlar ligi abonesi olan takımlarda bir sistem vardır bu yüzden belli bir standardın altına düşmezler..

    Neden çünkü takımda sistem ve düzen yoktur. Futbolcular o gün maça asılır kazanır diğer maçları sallamaz ve kazanamaz..

    İşte bu sistemsizlik , olayın tamamen futbolcuların keyfinde bitmesi neticesinde anadolu k ülüplerinin oyuncağı olursun Avrupada'da işler ters gidince böyle 6 yersin..




    Bunun sorumlusu Futbolcudur diyemezsin. Neden ?

    Çünkü AT SAHİBİNE GÖRE KİŞNER!




    Terim gitti yerine gelen Lucescu geldi ve o dandik kadro ile Çeyrek final oynattı. O kadrodaki yabancıların hepsini satsan bir rieranın parası etmezdi.

    Yani yerine getireceğin adamı iyi seçersen daha da iyi olabilirsin.




    Biz üç maçtan değil üç sezona varan bir durumdan söz ediyoruz.

    Bir büyük takım bir kadro gücü farkı olmasına rağmen hala anadolu külüplerinin şamar oğlanı olmaktan kurtulamamışsa ve bu 3.sezonda hala böyle devam ediyorsa ne yapacaz? Bursayı yenmek eskişehire gol atmak 1461 trabzon gibi dandik külüplere her sene kupadan elenmemek ligde 2-3 maç üst üste galip gelebilmek için daha 30 sene mi bekleyeceğiz.

    Madem böyle düşünüyorsun geçen sene çeyrek final zamanı açacaktın bu konuyu.Şurda iki yenilgi alınca Terime sallamak kolay tabi.Bu adam takımdan gidince kim gelecek takımın başına ? Mourinho falan gelir sanıyorsanız iyi rüyalar.Yazık arkadaş bu kadar vefasızlıkta olmaz.3 beraberlik bi yenilgi sonrası siz böyle yapıyorsanız biz Fenerbahçeliler olarak ölelim o zaman.
  • 20-09-2013, 09:54:12
    #18
    Galatasaray taraftarının ilginç bir yapısı var, ligde ölü takımı geliyor 2 sene üstüste şampiyon yapıyor, avrupa'da başarı kovalıyor, oo büyük imparator, adamsın Terim. Helal olsun Terim. 2 maç kaybediyor; terim ne sistem oynattığı var ne birşey, böyle takım mı olur, terim bence gitmeli vs vs. Karakter olarak hiç sevmediğim bir insan, onu çekme bunu çek gibi ahlaksızca konuşan biri ama başarıları ortada.