3 Temmuz 2011'e kadar Gs Fnerbahçeye gıpta ile bakıyordu. Terim geldi takımı yoluna soktu. Tabı Unal Aysal'ın da etkısı buyuk. Suan Terım kalmalı mı gıtmelı mı dıye muhasebe yapan taraftar yediği kaba tükürüyor demektir. Bence sahip çıkılması gerekir. Yerine gelecek adam yine gs yi eski yıllara götürür.