8. olan takımı önce TAKIM, sonra şampiyon yaptı. Sonraki sezon ŞL'de çeyrek final oynattı, ligde şampiyon yaptı. Önceki başarılarını, katkılarını söylemiyorum bile. Şimdi bu adamı 4-5 haftalık performansa göre mi yargılayacağız ? Ayıptır...
Bu sezon ŞL'de sıfır çekelim, ligde başarısız olalım yine de Fatih TERİM derim. İyi günlerin taraftarı değiliz!