Kesinlikle kalmalı. Sürekli Lucescu örneğini vermeyin bence. Macera aramaya gerek yok 3 4 maç sonra bu takım yine düzene oturur merak etmeyin. Oyuncuların Terim'e olan saygısı çok fazla hiçkimse başına buyruk hareket edemiyor, disiplin üst düzey. Her oyuncu zaman zaman düşüş yaşayabilir. Takımın kötü olmasının sebebi bana göre şuan Selçuk ve Burak'ın formsuzluğu birde sağ kanat sorunu. Bu söylediğim iki oyuncu yine form tutsun herşey normale döner.
Bir de bana göre defansın göbeğinde Semihle Gökhan oynamalı. Chedjou yu pek beğenmiyorum Gökhan daha iyi bana göre. Hem böylece Bruma'yı da kullanabiliriz kadroda.
Muslera
Eboue-Gökhan-Semih-Hakan
Melo-Selçuk
Burak-Sneijder-Bruma
Drogba
Bu kadroyla 2 3 maç yapılsın bence düzene girer herşey.