Ezeli rakibimiz Fenerbahçenin taraftarıyla hep dalga geçeriz ama kusura bakmayında onlar ne başkanını bıraktı ne t.direktörünü..Daha 3 maç berabere kalındı 1 yenilgi aldı diye gönderiyorsanız terimi bişey demem ben.Bu sezonun tamamında kalmalı.Tamam belki kadrolarda hata yapmış olabilir,otutturamamış olabilir kadroyu.Formsuz selçuk ve burak(ki burakı ben hiç beğenmem ama adam atıyor,pozisyona giriyor.(du) )Bizim Türkleri fazla havalandırırsan böyle formsuz olur.Herneyse.Adam gibi kadro ile tekrar istikrar sağlanır düşüncesindeyim..