Galatasaray taraftarının ilginç bir yapısı var, ligde ölü takımı geliyor 2 sene üstüste şampiyon yapıyor, avrupa'da başarı kovalıyor, oo büyük imparator, adamsın Terim. Helal olsun Terim. 2 maç kaybediyor; terim ne sistem oynattığı var ne birşey, böyle takım mı olur, terim bence gitmeli vs vs. Karakter olarak hiç sevmediğim bir insan, onu çekme bunu çek gibi ahlaksızca konuşan biri ama başarıları ortada.