Ben sizi anlamıyorum arkadaş 2 dakikada nasıl takımınızı satıyorsunuz da elaleme prim veriyorsunuz, Fatih Terim'den daha fazla bu takıma başarı getiren insan var mı ? 2 maç kötü gitti ne oldu ? Skor taraftarımısınız ? Fatih Terim'i bile bile ya milli takım ya Galatasaray durumuna düşürdüler, sizler sahip çıkacağınıza daha çok bu tezgahın içine giriyorsunuz, hiç mi görmez gözleriniz.