• 04-04-2013, 17:42:56
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Real Madrid'e yenildik konuşan yine bunlar
  • 04-04-2013, 17:44:28
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaş ben şimdi anladım Fenerbahçe'nin seyircisiz sahada tekrardan seyircisiz oynama cezasını nasıl aldığını baksana taraftara maç olmuş, bitmiş sadece yanlış kararlar tartışılıyor gelmiş burada halen bi' tartışma açma peşinde rica etsem konudan çıkar mısınız ?
  • 04-04-2013, 17:46:44
    #21
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç bitmiş 3-0 siz neyin peşindesiniz. Yakaladıklarınızı ataydınızda yenilmeseydiniz.
    ya olur mu o 2 penaltı verilseydi gs kesin yenerdi real i
  • 04-04-2013, 18:25:45
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Yahu adamlar kasmadi, siz hala hakem duzgun olsaydi muhabbeti yapiyorsunuz. Tamam GS TRde iyi takim, ama Real Madrid'le falan kafa kafaya oynayacagini dusunmek biraz absurd. GS'ye 5 tane penalti verseler, mac 7-5 biterdi...SU CL yide anlamiyorum. Real Madrid'in en rahat oynadigi mac ceyrek final maci. Adamlarin gurup maclarinda bile daha zor takimlarla oynadi... Alin bakin oynadiklari takimlara. Real MAdridin avrupa kupalarinda oynadigi maclarda gol yemedegi tek mac bu mac. Adamlar birde kasmadi. Kassa zaten bugun millet sokaga cikamazdi. Real Madridin ceyrek finale gelene kadar eledigi takimlardan Ajax haricindekilerin hepsi GSden iyi.

    Meyda GSlileri gaza getiriyor, onlarda cok rahat gaza geliyor. 2 gun gecsin, GS istanbuldaki macta ilk 15 te gol atarsa, tur atlar muhabbeti bile doner. Adamlar daha simdiden GS turu zora soktu muhabbeti yapiyor. Hadi onlar gazete satmak icin millete ayari veriyor, siz niye gaza geliyorsunuz.

  • 04-04-2013, 18:26:01
    #23
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya olur mu o 2 penaltı verilseydi gs kesin yenerdi real i
    adamın teki -rep vermiş "kıskançlığın bu kadarı diye"
    sanki 3-0 yenilemdiler de yendiler
  • 04-04-2013, 18:28:37
    #24
    Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamın teki -rep vermiş "kıskançlığın bu kadarı diye"
    sanki 3-0 yenilemdiler de yendiler
    Senin kafan mı basmıyor? Yenilmek sorun değil mesele gol atmak orada. 3 2 yenilsek istanbul da daha çok asılacaktık maça.

    beyinsizler, gidin kendi takımınıza bakın.
  • 04-04-2013, 18:30:42
    #25
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin kafan mı basmıyor? Yenilmek sorun değil mesele gol atmak orada. 3 2 yenilsek istanbul da daha çok asılacaktık maça.

    beyinsizler, gidin kendi takımınıza bakın.
    ee orda sizden önce oynayan takımların hepsi gol atmış grup sonuncusu olan bile

    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu adamlar kasmadi, siz hala hakem duzgun olsaydi muhabbeti yapiyorsunuz. Tamam GS TRde iyi takim, ama Real Madrid'le falan kafa kafaya oynayacagini dusunmek biraz absurd. GS'ye 5 tane penalti verseler, mac 7-5 biterdi...SU CL yide anlamiyorum. Real Madrid'in en rahat oynadigi mac ceyrek final maci. Adamlarin gurup maclarinda bile daha zor takimlarla oynadi... Alin bakin oynadiklari takimlara. Real MAdridin avrupa kupalarinda oynadigi maclarda gol yemedegi tek mac bu mac. Adamlar birde kasmadi. Kassa zaten bugun millet sokaga cikamazdi. Real Madridin ceyrek finale gelene kadar eledigi takimlardan Ajax haricindekilerin hepsi GSden iyi.

    ya ama bi kere onlar genelde penaltıyla atıyolar taam mı ?????

    bu hakeminde futbol kuralları kitabında penaltı yokmuş ondan mış yoksa golü bırak yenceklermiş
  • 04-04-2013, 18:42:23
    #26
    Saçmalamayn arkadaşlar lig de oynamıyoruz oynadığımız yer şampiyonlar ligi ve bu ligte yapılan bir taç hatasının bile affı olmuyorken dün resmen 2 penaltımız harcanmıştır.Bizim medya böyle durumlarda çok sessiz kalıyor çünkü bölünmüş durumdayız herkes hangi takımlıysa o takımın lehine konuşuyor.Cüneyt Çakır'ın doğru kararında bile ingiliz basını ortalığı ayağa kaldırdı.Bana demeyin yok madrid asılsaydı felan hikaye sen o penaltıyı hiçe saymayıp verseydin maç 1 1 olacaktı ve moraller yerine gelecekti.Unutmayın Türklerde en önemli şey moral , bizim kanımızda var ruhsuz oynayamıyoruz.Şampiyonlar ligi çeyrek final maçı yapıyoruz ligin ilk maçı değil.Oraya tecrübeli hakemler geliyor.Bu penaltılar kaçırması muhtemel bile değil.Bu müsabakalarda 1 taç be 1 taç bile tehlike arz ediyor.İyi mi oynadık derseniz oyuncularımızdan memnunum sene sonu yapılacak takviyelerle bu takım çok iyi yerlere gelebilir.Sonuçta Madridle oynuyoruz kondisyon dayanmaz ve yapılan hatalar affedilmez. Öylede oldu zaten yaptığımız hiç bir hatayı affetmediler.Peki biz öyle mi yaptık malesef eboue ile 1 drogba ile 2 gol pozisyonumuz var ancak yararlanamadık.KOSKOCA UEFA HAKEMİ GİDİP PENALTILARI GÖRMEYİP FAULLERİ GÖRMÜYORSA HELAL OLSUN NE DEYİM.
  • 04-04-2013, 20:12:35
    #27
    ya beyler niye adamlara cevap veriyorsunuz ki? ne gereği var daha real madrid ile maç oynamayan takımın taraftarları gelmiş burada size yok şöyleydi, yok böyleydi ahah diye mesaj yazıyor.

    he canım he deyip geçin seneye inşallah real madrid ile aynı grupta oluruz, amin.