Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaş ben şimdi anladım Fenerbahçe'nin seyircisiz sahada tekrardan seyircisiz oynama cezasını nasıl aldığını baksana taraftara maç olmuş, bitmiş sadece yanlış kararlar tartışılıyor gelmiş burada halen bi' tartışma açma peşinde rica etsem konudan çıkar mısınız ?