Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın teki -rep vermiş "kıskançlığın bu kadarı diye"
sanki 3-0 yenilemdiler de yendiler
Senin kafan mı basmıyor? Yenilmek sorun değil mesele gol atmak orada. 3 2 yenilsek istanbul da daha çok asılacaktık maça.

beyinsizler, gidin kendi takımınıza bakın.