PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya olur mu o 2 penaltı verilseydi gs kesin yenerdi real i
adamın teki -rep vermiş "kıskançlığın bu kadarı diye"
sanki 3-0 yenilemdiler de yendiler