Konu
Hakeme Bak Hakeme !
04-04-2013, 18:26:01
#23
Tontonq
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya olur mu
o 2 penaltı verilseydi gs kesin yenerdi real i
adamın teki -rep vermiş "kıskançlığın bu kadarı diye"
sanki 3-0 yenilemdiler de yendiler