Senin kafan mı basmıyor? Yenilmek sorun değil mesele gol atmak orada. 3 2 yenilsek istanbul da daha çok asılacaktık maça.
beyinsizler, gidin kendi takımınıza bakın.
ee orda sizden önce oynayan takımların hepsi gol atmış grup sonuncusu olan bile
Yahu adamlar kasmadi, siz hala hakem duzgun olsaydi muhabbeti yapiyorsunuz. Tamam GS TRde iyi takim, ama Real Madrid'le falan kafa kafaya oynayacagini dusunmek biraz absurd. GS'ye 5 tane penalti verseler, mac 7-5 biterdi...SU CL yide anlamiyorum. Real Madrid'in en rahat oynadigi mac ceyrek final maci. Adamlarin gurup maclarinda bile daha zor takimlarla oynadi... Alin bakin oynadiklari takimlara. Real MAdridin avrupa kupalarinda oynadigi maclarda gol yemedegi tek mac bu mac. Adamlar birde kasmadi. Kassa zaten bugun millet sokaga cikamazdi. Real Madridin ceyrek finale gelene kadar eledigi takimlardan Ajax haricindekilerin hepsi GSden iyi.
ya ama bi kere onlar genelde penaltıyla atıyolar taam mı ?????

bu hakeminde futbol kuralları kitabında penaltı yokmuş ondan mış yoksa golü bırak yenceklermiş
