Saçmalamayn arkadaşlar lig de oynamıyoruz oynadığımız yer şampiyonlar ligi ve bu ligte yapılan bir taç hatasının bile affı olmuyorken dün resmen 2 penaltımız harcanmıştır.Bizim medya böyle durumlarda çok sessiz kalıyor çünkü bölünmüş durumdayız herkes hangi takımlıysa o takımın lehine konuşuyor.Cüneyt Çakır'ın doğru kararında bile ingiliz basını ortalığı ayağa kaldırdı.Bana demeyin yok madrid asılsaydı felan hikaye sen o penaltıyı hiçe saymayıp verseydin maç 1 1 olacaktı ve moraller yerine gelecekti.Unutmayın Türklerde en önemli şey moral , bizim kanımızda var ruhsuz oynayamıyoruz.Şampiyonlar ligi çeyrek final maçı yapıyoruz ligin ilk maçı değil.Oraya tecrübeli hakemler geliyor.Bu penaltılar kaçırması muhtemel bile değil.Bu müsabakalarda 1 taç be 1 taç bile tehlike arz ediyor.İyi mi oynadık derseniz oyuncularımızdan memnunum sene sonu yapılacak takviyelerle bu takım çok iyi yerlere gelebilir.Sonuçta Madridle oynuyoruz kondisyon dayanmaz ve yapılan hatalar affedilmez. Öylede oldu zaten yaptığımız hiç bir hatayı affetmediler.Peki biz öyle mi yaptık malesef eboue ile 1 drogba ile 2 gol pozisyonumuz var ancak yararlanamadık.KOSKOCA UEFA HAKEMİ GİDİP PENALTILARI GÖRMEYİP FAULLERİ GÖRMÜYORSA HELAL OLSUN NE DEYİM.