Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maç bitmiş 3-0 siz neyin peşindesiniz. Yakaladıklarınızı ataydınızda yenilmeseydiniz.
ya olur mu o 2 penaltı verilseydi gs kesin yenerdi real i