• 15-06-2026, 19:35:49
    #10
    Bu konuda uzman bir avukatla anlaşın. Hem geçmiş kiraları faiziyle alırsınız hem de masrafları alırsınız. Zaten karşı taraf avukat ücretini ödeyecek. Ankara’daysanız tavsiyede bulunabilirim
  • 15-06-2026, 19:37:01
    #11
    "3 yıldır oturuyor evimde daha önce bir ödememezlik yoktu şimdi 7 aydır alacağım kira var"

    Alakasız olacak ama gerçekten ödeyemiyor olabilir mi hocam?
  • 15-06-2026, 19:42:56
    #12
    _taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "3 yıldır oturuyor evimde daha önce bir ödememezlik yoktu şimdi 7 aydır alacağım kira var"

    Alakasız olacak ama gerçekten ödeyemiyor olabilir mi hocam?
    Ben ne yapabilirim peki hocam 7 ay sizce yeterince uzun bir süre değil mi ? yada ben napayım bir 7 aydır daha bekliyeyim mi mesela 1 değil 3 değil 7 ay yani. Mekanlarda yiyor içiyor instada bol bol fotograflar atıyorlar yani.
  • 15-06-2026, 19:43:01
    #13
    Full Stack Developer
    Allah kiracının da yardımcısı olsun parası olupta ödememezlik yapacağını düşünmüyorum 2026 herkes için kötü geçiyor. hiç kimsede iş yok maalesef borçları var ise tabi ev sahibide haklı allah herkesin yardımcısı olsun.
  • 15-06-2026, 19:47:49
    #14
    AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne yapabilirim peki hocam 7 ay sizce yeterince uzun bir süre değil mi ? yada ben napayım bir 7 aydır daha bekliyeyim mi mesela 1 değil 3 değil 7 ay yani. Mekanlarda yiyor içiyor instada bol bol fotograflar atıyorlar yani.
    Yok sizin için durum zaten kötü.
    Sadece 1-2 yorum gördüm de kapı dışarı atın falan gibisinden empati yaptım kötü hissettim kendimi sadece.
    Umarım sorun hayırlı bir şekilde çözümlenir.
  • 15-06-2026, 19:49:35
    #15
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babam anlatırdı böyle bişi olduğunda eskiden yağmurlu günde eşyalarla beraber yaka paça sokağa atmış bazen sert davranmak gerek
    Olay üzücü, bunu oğluna bu şekilde anlatması üzücü, oğlunun durumu böyle anlatışı üzücü, çok üzücü.
  • 15-06-2026, 19:50:26
    #16
    İlamsız alacak davası açıyorsun, itiraz ederse mahkemeye başvuruyorsun haklı bulunuyorsun vermediği her ödeme için ek ilamsız takıp hepsini faiziyle + mahkeme giderleriyle geri alıyorsun üstteki hocam zaten benzer bi yorum yapmış
  • 15-06-2026, 19:55:06
    #17
    _taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay üzücü, bunu oğluna bu şekilde anlatması üzücü, oğlunun durumu böyle anlatışı üzücü, çok üzücü.
    senin böyle anlamanda üzücü ... evde kırılmadık yer yoktu mutfağın duvarları yapış yapışdı ev leş gibiydi çıktıklarında hocam + çıkmıyordu da kaç kere çıkın diye söylendi
  • 15-06-2026, 19:57:21
    #18
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin böyle anlamanda üzücü ... evde kırılmadık yer yoktu mutfağın duvarları yapış yapışdı ev leş gibiydi çıktıklarında hocam + çıkmıyordu da kaç kere çıkın diye söylendi
    Ne mutlu, tebrikler ( :