Bendede var kiracı bir ödüyor bir ödemiyor. 5 Ay oldu hala bekliyorum.
Biraz sıkıştırıp üstüne gidince 1-2 aylık ödüyor sonra yine aynı.
Ekonomi kötü diye çok üstüne gitmiyorum normalden 2 kat ucuza veriyorum ama yok insanlık bile yaramıyor.
kiracı kirayı ödemiyor
27
●1.846