• 15-06-2026, 19:59:43
    #19
    _taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne mutlu, tebrikler ( :
    saolasın
  • 15-06-2026, 22:33:17
    #20
    Kurumsal emlak muhabbetini bir araştır hocam bu kiracı çıktığında evi onlara ver herşeyle onlar ilgilenip koşturuyor sıfır sıknıtı imiş.
  • 15-06-2026, 22:37:52
    #21
    7 ay iyi sabretmişsiniz hocam ben bin lira eksik verdim her dk arıyor
  • 15-06-2026, 23:33:55
    #22
    Aslında bu gibi durumlara karşı su aboneliğini ev sahibi kiracıya vermeyecek. Olası aksi bir durumda suyunu keseceksin kalacak ortada.

    Gerçi bu da tck'ya göre suç ama yapacak bir şey yok
  • 16-06-2026, 09:40:32
    #23
    Ben avukata danıştım aynı konu bendede var. 10k avukatlık ücreti + alınan parandan %10 istedi. Min. 6 ay sürer dedi.
    Ve bunu tahsil edemezse tekrar başka bir dava daha açması gerekiyormuş onun içinde extra avukatlık ücretleri olacak dedi.
  • 16-06-2026, 10:33:19
    #24
    SEO Danışmanı
    1 ay anlaşılır da 7 ay nedir yav. Alenen işgal bu.
  • 16-06-2026, 11:59:33
    #25
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Lanet olsun aynı şey benimde başımda. Ama 6 ay ödemediği kiralar Ile birlikte kaçtı.
    Mesaj attım 6 ay ne olacak diye. Bir bardak su iç dedi.

    Sonra da ekledi. Kızdırma beni vallahi kilidi kırar oturmaya devam ederim diye de ekledi... Bu devirde kiracı olmak zor olabilir ama mal sahibi olmak daha zor. Başın böyle namusu karakteri beş paralıklarla uğraşıp duruyoruz...

    Mahalledeki çay ocağına da 15 bin TL çay borcu takmış.
  • 16-06-2026, 12:03:55
    #26
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bu gibi durumlara karşı su aboneliğini ev sahibi kiracıya vermeyecek. Olası aksi bir durumda suyunu keseceksin kalacak ortada.

    Gerçi bu da tck'ya göre suç ama yapacak bir şey yok
    Hocam 7 ay kirayı ödemeyen, suyu elektriği doğalgazı ev/iş yeri sahibinin üzerine olunca öder mi 😀
    7 ayla kalmaz 15x7 90 bin doğalgaz +su elektrik öder mi... Son 3 ay ödemese bile küllü zarar...
    Giderken takar borcu, kırar mührü gider ayak daha çok mahveder
  • 16-06-2026, 14:20:21
    #27
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lanet olsun aynı şey benimde başımda. Ama 6 ay ödemediği kiralar Ile birlikte kaçtı.
    Mesaj attım 6 ay ne olacak diye. Bir bardak su iç dedi.

    Sonra da ekledi. Kızdırma beni vallahi kilidi kırar oturmaya devam ederim diye de ekledi... Bu devirde kiracı olmak zor olabilir ama mal sahibi olmak daha zor. Başın böyle namusu karakteri beş paralıklarla uğraşıp duruyoruz...

    Mahalledeki çay ocağına da 15 bin TL çay borcu takmış.
    Aynısı benim başımda var 6 ay oldu kira ödemedi. Her aradığımda haftaya diyip sallıyor en son annesinin telefonunu aradım annesi özür diledi kirayı hafta sonu halledeceğim dedi. Çok merak ediyorum annesi de oğlu gibi hafta sonu diyip sallayacak mı. İlginç olansa bu kişi gezmelerinden hiç ödün vermiyor her hafta değişik mekanlardan resim paylaşıyor.