Lanet olsun aynı şey benimde başımda. Ama 6 ay ödemediği kiralar Ile birlikte kaçtı.
Mesaj attım 6 ay ne olacak diye. Bir bardak su iç dedi.
Sonra da ekledi. Kızdırma beni vallahi kilidi kırar oturmaya devam ederim diye de ekledi... Bu devirde kiracı olmak zor olabilir ama mal sahibi olmak daha zor. Başın böyle namusu karakteri beş paralıklarla uğraşıp duruyoruz...
Mahalledeki çay ocağına da 15 bin TL çay borcu takmış.
Aynısı benim başımda var 6 ay oldu kira ödemedi. Her aradığımda haftaya diyip sallıyor en son annesinin telefonunu aradım annesi özür diledi kirayı hafta sonu halledeceğim dedi. Çok merak ediyorum annesi de oğlu gibi hafta sonu diyip sallayacak mı. İlginç olansa bu kişi gezmelerinden hiç ödün vermiyor her hafta değişik mekanlardan resim paylaşıyor.