Lanet olsun aynı şey benimde başımda. Ama 6 ay ödemediği kiralar Ile birlikte kaçtı.
Mesaj attım 6 ay ne olacak diye. Bir bardak su iç dedi.
Sonra da ekledi. Kızdırma beni vallahi kilidi kırar oturmaya devam ederim diye de ekledi... Bu devirde kiracı olmak zor olabilir ama mal sahibi olmak daha zor. Başın böyle namusu karakteri beş paralıklarla uğraşıp duruyoruz...
Mahalledeki çay ocağına da 15 bin TL çay borcu takmış.