• 15-06-2026, 19:04:08
    #1
    Selam arkadaşlar,
    7 aydır kiramı alamıyorum kiracıdan artık en son olarak mahkeme yoluna başvurmaya karar verdim. Sürekli bir şeyler üretip geçiştiriyor kirayı bugün vercem , 3ünde vercem 20sinde vercem öyle vercem böyle vercem dükkanda işler yok, dükkanda işler olmuyor vs vs hep bir mazeret ödememek için. Birde bu kişinin sanayide dükkanı var oto tamirci yıllardır güvendik kirada sorun yaşamayız diye 3 yıldır oturuyor evimde daha önce bir ödememezlik yoktu şimdi 7 aydır alacağım kira var. ödemeleri bankaya yapıyor hesaba onun dısında hiç bir para girişi çıkışı yok zaten banka hesabına bakıldığında acıkca ortaya cıkıcak bu durum. 15 gün içinde evden cıkıcakmış sözde taşınacağım diyor bende bana farketmez ister cık ister cıkma dedim. Sanırım haciz koyduruluyormuş mahkemeye verdiğimizde kira için, daha önce böyle bir durum yaşayan varmıdır aramızda yada süreç nasıl işliyor bilgisi olan varsa bir yardımcı olabilir mi acaba herhangi bir avuatla görüşmedim daha bilgi almadım tam olarak. Mahkeme ne kadar süre ödemediği açıkca banka kayıtlarında belli zaten, ödenmeyen ayların kira faizleri yada gecikmeleri artık ne oluyorsa bunlarıda alabilcekmiyim avukat mahkeme vs ücretleri kaybeden taraftan mı tahsil edilecek bilgisi olan varmıdır bu durumla konu ile ilgili arkadaşlar
  • 15-06-2026, 19:05:25
    #2
    İhtar çektiniz mi?
  • 15-06-2026, 19:05:52
    #3
    O adamın işi zor dükkanı da kiraysa ev kira dükkan kira
  • 15-06-2026, 19:06:31
    #4
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtar çektiniz mi?
    hayır çekmedim ihtar
  • 15-06-2026, 19:07:14
    #5
    R10 Sigortacısı
    Hocam öncelikle bugüne kadar ödemediği kiralar için ilamsız icra başlatacaksınız. Sonra ödemediği her ay saat gece yarısını 1 dakika geçe yeni bir ilamsız icra başlatacaksınız. 2 tane ilamsız icra kesinleşince icra mahkemesinde tahliye başlatacaksınız. En fazla 6 ay sürer. Ödemediğini faizi ile alırsınız kapı önüne de koyarsınız. Bir sorunuz olursa sorun.
  • 15-06-2026, 19:08:38
    #6
    babam anlatırdı böyle bişi olduğunda eskiden yağmurlu günde eşyalarla beraber yaka paça sokağa atmış bazen sert davranmak gerek
  • 15-06-2026, 19:13:09
    #7
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle bugüne kadar ödemediği kiralar için ilamsız icra başlatacaksınız. Sonra ödemediği her ay saat gece yarısını 1 dakika geçe yeni bir ilamsız icra başlatacaksınız. 2 tane ilamsız icra kesinleşince icra mahkemesinde tahliye başlatacaksınız. En fazla 6 ay sürer. Ödemediğini faizi ile alırsınız kapı önüne de koyarsınız. Bir sorunuz olursa sorun.
    bunu ben kendim yapabiliyormuyum yoksa avukat gerekli mi olucak yine avukatlık bir durum olucak mı bunu yaptıktan sonra yani tekrar şu yüzden soruyorum avukat gerekli olucaksa veririm o yapsın bunları ben uğraşmıyayım bilmediğim konular
  • 15-06-2026, 19:15:46
    #8
    R10 Sigortacısı
    AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu ben kendim yapabiliyormuyum yoksa avukat gerekli mi olucak yine avukatlık bir durum olucak mı bunu yaptıktan sonra tekrar şu yüzden soruyorum avukat gerekli olucaksa avukata veririm o yapsın bunları ben uğraşmıyayım bilmediğim konular
    Hocam bir avukatla anlaşmak süreci aşırı hızlandırır. Çünkü dosyayı sürekli talep eklemek gerekiyor. Avukat zaten tahsil ettiği kadar karşı taraftan para alacak. Dolayısı ile icra dosyaları avukatlar için çok iyidir. Siz masrafları ödersiniz hadi 1000 TL olsun o kadar.
  • 15-06-2026, 19:21:06
    #9
    Bir avukata gidin siz muhattap olmayın o çıkarsın size teslim etsin