AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu ben kendim yapabiliyormuyum yoksa avukat gerekli mi olucak yine avukatlık bir durum olucak mı bunu yaptıktan sonra tekrar şu yüzden soruyorum avukat gerekli olucaksa avukata veririm o yapsın bunları ben uğraşmıyayım bilmediğim konular
Hocam bir avukatla anlaşmak süreci aşırı hızlandırır. Çünkü dosyayı sürekli talep eklemek gerekiyor. Avukat zaten tahsil ettiği kadar karşı taraftan para alacak. Dolayısı ile icra dosyaları avukatlar için çok iyidir. Siz masrafları ödersiniz hadi 1000 TL olsun o kadar.