Hocam öncelikle bugüne kadar ödemediği kiralar için ilamsız icra başlatacaksınız. Sonra ödemediği her ay saat gece yarısını 1 dakika geçe yeni bir ilamsız icra başlatacaksınız. 2 tane ilamsız icra kesinleşince icra mahkemesinde tahliye başlatacaksınız. En fazla 6 ay sürer. Ödemediğini faizi ile alırsınız kapı önüne de koyarsınız. Bir sorunuz olursa sorun.
bunu ben kendim yapabiliyormuyum yoksa avukat gerekli mi olucak yine avukatlık bir durum olucak mı bunu yaptıktan sonra yani tekrar şu yüzden soruyorum avukat gerekli olucaksa veririm o yapsın bunları ben uğraşmıyayım bilmediğim konular