Ben ne yapabilirim peki hocam 7 ay sizce yeterince uzun bir süre değil mi ? yada ben napayım bir 7 aydır daha bekliyeyim mi mesela 1 değil 3 değil 7 ay yani. Mekanlarda yiyor içiyor instada bol bol fotograflar atıyorlar yani.
Yok sizin için durum zaten kötü.
Sadece 1-2 yorum gördüm de kapı dışarı atın falan gibisinden empati yaptım kötü hissettim kendimi sadece.
Umarım sorun hayırlı bir şekilde çözümlenir.